Spring

Under våren har jag köpt ganska mycket kläder, och, som jag nämnde i förra inlägget, omvandlat lite gamla kläder till nya, finare kreationer. Som ni kommer se är typ 90 % från HM...Jag har sagt till mig själv att jag kanske ska köpa lite färre kläder, med lite bättre kvalitet, men iår har HM haft så himla fina prints och en helt ny stil, så.. jag har köpt saker ändå, heh.
Tror dock att anledningen kan vara att jag inte vill lägga för mycket penar på plagg som jag ändå vill ändra på något. Då är det bättre att köpa för en billigare peng och sedan ändra dem själv!
 
De första fem bilderna är saker jag köpt nya för iår, och de tre sista äräldre plagg jag ändrat på lite, inga stora ändringar alltid, men de har blivit mer användbara för mig --> smart sätt att spara pengar!
Dessutom har jag ändrat lite på några av de nyare plaggen också! Beskrivningar finns under varje bild! Om ni vill ha tydligare beskrivningar på vad jag gjorde, kommentera gärna!
 
//Linnen - HM ♡ Coachella
På det svarta, virkade linnet ska jag fästa svart tyg under för att slippa BH-problemen...
 
//Maxikjol - HM ♡ Coachella
Jag har förkortat slitsens längd och fäst resårband i midjan för bätrre passform.
 
//Topp - HM
 
//Klänning - HM
Jag ska sy upp klänningen något och förkorta slitsens längd. 
 
//Korta polotoppar, tajt pennkjol - HM
 
//Linne - HM
Här har jag höjt urringningen genom att klippa bort en del tyg från den övre delen och fästa banden igen.
 
//Girlfriendjeans - HM
Här har jag sytt in resårband i midjan för en tajtare look. 
 
//Linne - Gina Tricot
Var förr en t-shirt. Jag klippte av ärmar och knöt knutar om varandra i ett enkelt mönster. Väldigt inne just nu, och jättelätt att göra själv!
 
 

Kommentera här: