Story Time

Hej igen!
Nu har jag tagit en ungefär 1-årig paus från bloggandet, helt sjukt att det gått så lång tid, men jag har ärligt talat varken haft lust eller tid till det. Både p.g.a. personliga saker och skolan, som för övrigt totalt har tagit all min energi senaste halvåret, så har bloggen kommit i andrahand. Jag sa i förra inlägget Istanbul att jag skulle uppdaterna med inköp från resan, och jag var även i Italien efter denna resan. Jag ska lägga upp alla dessa, för det är så otrloigt fina bilder, och snygga kläder! Och nu när jag är ledig från skolan har jag äntligen tid. 
 
 
Har också planer på att förändra bloggen lite, och lägga till en ny kategori! Eller rättare sagt, göra mer inlägg om en redan existernade kategori; DIY. Har gjort så mycket nya plagg av gamla kläder, och har planer på fler, dessutom har jag många nya idéer på nya DIY-smycken, så det ska jag försöka få till också! 
Många planer för sommaren! 
 
Jag kan bara säg att när jag kollar igenom bloggen, minns jag hur otroligt kul jag tyckt att det varit, och därför vill jag verkligen satsa nu! Hoppas ni som läser blir lika taggade som jag är!
 
 

Kommentera här: