POOLSIDE

Helgen som var spenderade jag och min pojkvän på spa mitt på skånska landsbygden. Det var den första semestern för båda på nästan ett år och första semestern tillsammans bara vi. Helt sjukt att det tagit 5 år, haha.
 
Som sagt så låg stället mitt ute i ingenstans, och det kanske inte låter så charmigt, men åh vad man kunde koppla av, stänga av och bara vara, därute. Att studera och jobba om vartannat ger ingen tid för ledighet, och jag vet, man är ledig ibland, men det var längesen jag kände känslan av att inte ha något alls att göra, och så kändes det hela helgen. En paus från vardagen, från stressen, från allt.
 
Jag körde på fredagen efter jag kommit hem från sista dagen på sommarjobbet och hämtade upp min resekompanjon i Hässleholm. Sedan bar det av västerut. På kvällen kom vi fram till världens mysigaste lilla hotell och spa mitt ute bland jordbruksfälten, och avslutade kvällen med en supergod middagsbuffé.
 
Dagen efter spenderades mestadels på spaet. Vi slappade i poolerna, fick massage, värmde oss i jacuzzin, gick ut på deras terass i regnet för att sitta i den varma utepoolen, ja, en väldigt härlig dag med andra ord. 
Mer från vår spa-weekend kommer de närmsta dagarna! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: