Insta-Holiday

Nu så här efter nyår är det väl i sin ordning att ta nya tag, vara optimistisk och tänka att man har all världens tid till all träning, alla fritidssysslor och andra roliga påhitt som man vill hinna med. De som man egentligen lovat sig själv att hinna med förra året, men just det, man hade inte tid, vardagen kom emellan. 
Därför kan jag stolt meddela att jag för tredje året i rad, om jag inte räknar fel, ska försöka skriva mer här på bloggen! Oj vilken överraskning!...
Ja, det börjar faktistk bli lite komiskt nu, jag "sätter igång" varje sommar och efter varje jul, och sen är det helt tyst. Mest är det ju kanske för att det är då man är ledig, men kanske lite också för att det oftast är då man åker iväg på semester, eller går på en bio eller hälsar på släktingar eller överhuvudtaget gör något intressant. Så, iår har jag besämt mig för att unna mig lite intressanta inslag i vardagen även under våren och hösten, haha. Försöka göra vardagen rolig och börja se den som en stor del av livet, vilket den faktiskt är. Det blir årets nyårslöfte.
Men jag tänker hålla kvar lite till i jul-och nyårstämningen, sen sätter jag igång!
 
 
Första kvällen hemma på länge med god julmiddag! 
 
Julnaglar! Villle matcha min marinblå glitterklänning med exakt lika glittriga naglar! :) 
 
Julgran och julklappsberg ! 🎄🎁
 
Årets GOD JUL - selfie!
 
Underbar solnedgång över Beito!
 
Shoppingtur i de lilla (!) centrum som finns i Beitstölen!
 
Utsikt och solsken under promenad genom snön!
 
Ännu en bild från landskapet! Så fint!
 
Shoppingtur på mellandagarna med Carolina i Malmö! Mysigt!
 
Julgranen hemma och mer julklappar på nyår, haha! 🎄
 
Med mitt hjärta 
 
Dags att sätta sig för nyårsmiddag! 

Kommentera här: