Lundaliv

Nu när terminen kommit igång igen är det mycket att göra igen, så har lite svårt att uppdatera bloggen! Men jag hinner ta massa bilder och vara flitig på Instagram, så tänkte visa lundalivet såhär långt! 
Har hunnit med rätt mycket denna veckan, bl.a. ätit väldigt mycket, haha, men a girls' gotta eat! Nu har jag och två till i min korridor kommit tillbaka från IKEA där vi handlat lite bra grejjor! Och käkat köttbullar, förstås!
 
Igårkväll ät jag och min pojkvän middag på Rosegarden! Lika gott som alltid! 
 
Lunchade med Isabelle i onsdags på V.E.S.P.A.! Också jättegott, och mycket trevligt sällskap!
 
Nytt body-set från Body Shop som jag unnade mig själv i helgen! Luktar såå gott!
 
Firade Lovisas 22-årsdag, fattar inte att det är typ 12 år sen vi hade saxlektioner tillsammans och åt mormors bullar hos mig innan ♡
 
Lördagstacos hemma i Sölvan innan det var dags att åka ner till Lund igen!
 
Lunch med Carolina på Le Croissant i Kristianstad för en vecka sen! 
 
 
Goals for breakfast! 
 
Svartklubben på Sydskånska Nationen, så rolig kväll/natt!! 
 
Sent julbak i januari! Men lika mysigt! ☆
 
Promenad i solnedgången med familjen för några helger sen! 

Kommentera här: