Stuttgart

DAG 1.
 
Då är jag äntligen i Stuttgart för lite semester! Jag verkligen älskar att komma hit, det är så fint här och det är varmt och jag är ledig, nja, inte helt ledig, jag sitter och skriver på uppsatsen men men. 
Idag är dag tre här haha, vi kom hit lördag morgon, åt en god frukost och sedan åkte vi till Moehringen för lite sol och bad. Vi har kommit dit sen vi var småå tjejer.
Efter det åkte vi för att besöka Farfar och hans fru Doris i deras nya lägenhet och fikade där, innan vi skulle checka in på hotellet och fixa oss inför kvällen. Farfar hade gjort Spaghetti Arrabbiata till middag, som vanligt jättegod, och så fick vi jordgubbar till efterätt. Det var festival i centurm så runt 10 åkte vi ner till stan och gick runt ett tag. Så många minnen jag har av att gå runt i centrum på kvällen och bara strosa, det är den bästa sortens semester enligt mig. 
Strosa runt på gator och torg i en mysig stad på kvällen när det fortfarande är varmt i luften, det är nice.
 
 
 
 
 
 
 
 
DAG 2.
 
Igår pluggade jag mest hela dagen hemma hos farfar och Doris. Inte så kul, men nödvändigt... 
Blev runt 5 h så kände mig lite mindre skyldig när vi sen gick ut på stan för middag på resturangen Trollinger som vi ALLTID går till. Maten var såå god och utsikten precis vid Johanneskyrkan är så mysig med den lilla sjön. Sen på kvällen åkte jag hem och skrev på i en timme till innan det var dags för att sova.
Outfitbilder från igår kommer förhoppningsvis senare ikväll!
NU ska jag sola lite på Moehringer innan det är dags för reunion med kusinarna! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: