Hemmahelg

Idag så bestämde jag mig för att förnya min blogg lite, bara ändra några bilder och färgen. Det slutade med att jag tryckte bort alltihopa och fick börja om.... Jag har alltså suttit från typ 1 (??) tills nu och totalt slösat bort hela dagen...Men det blev väl bra till slut elr? 
Veckan var ganska lugn faktiskt. I torsdags var det studiedag och i fredags gick jag och Linnea riskettan så då hade vi med ledigt. Man försöker ju iallafall ta det där körkortet.
Sen kom kvällen, och helgen. Helt rätt tillfälle.
Jag har varit så trött hela veckan från förra helgens påhitt
(JAG VAR UPPE TILL 4 I 2 DAGAR!),
såå denna helgen stannade jag hemma, och jag har bara chillat framför TV:n, med popcorn, Ben&Jerry och syrran, som kom hem från Lund i 2 dagar!
Så vi firade lite med pizza och filmkväll. Mysigt.  
Förresten, jag vet att jag är kass på att uppdatera. 
Det är inte det att jag inte har saker att göra, men jag gör inte dem... liksom.
Det kommer bli att läsa om mitt tråkiga liv eller skratta åt mina skämt, och dem är inte kul, PROMISE.
Men jag ska försöka bättra mig, lovar. 
Och asså shit vad det regnar och blåser och åskar och håller på! Kan det inte bara va sommar....
 
 

Kommentera här: