DIY

Även om jag inte lägger in så mycket där så har jag ju faktiskt en DIY- kategori.
Jag är lite händig av mig och som ni såg i förra inlägget så har jag gjort halsbandet på bilderna. Ja, det tog ganska lång tid, och man måste ha tålamod för sånthär men faktiskt är det rätt kul och grymt mycket billigare än och köpa massa smycken.
Visst, okej, det kostar även och köpa och göra själv, men om man delar på det man faktiskt får gjort av det man köpt så blir det inte många spänn per armband eller halsband. 
 
Man måste såklart ha lite erfarenhet. Jag t.ex. började med att gå en kurs. Men det är inget måste. Man förstår faktiskt ganska snabbt hur det görs, och det bästa är att man själv kan göra det saker som man letat efter i evigheter men aldrig lyckas hitta i butikerna.
 
Nu senast när vi var i Oslo var jag och besökte en affär som liknar typ Panduro fast jag tycker denna är såå mycket bättre! Jag är ALLTID inne där och kollar, och köper något och dem har så fina saker. Där så köpte jag iallafall massa tråd, länkar, pärlor och sådant och har fått gjort en ganska rejäl dos med armband!
PS. Bilden nedan är bara några.....
 
 

Kommentera här: