Fresh

I Fredags var det då dags för utgång för första gången på väldigt länge, och till slut blev det helt perfekt, men det var några problematiska händelser under kvällens gång. Först var vi på förfest och åt massa onyttigheter vid 6 ungefär, sen vid 9 tog jag, pojkvännen, Linnea och Carro tåget, så att vi skulle vara säkra på och komma in, för det är såjäkla trist och stå i kö i 2 timmar och behöva betala för 1 timme där inne eller nåt. Så vi e där från början och slipper betala. Det funkar rätt bra faktiskt.
Vid 10 skulle typ alla andra från förfesten komma men det slutade med att de åkte hem igen.. Så tråkigt! 
Väl där inne, med alla som skulle vara där, så var det massa bråk typ hela kvällen, men då och då så var det sjukt kul, och det gjorde det så himla värt allt det andra. 
Vi kom hem vid typ halv 3? och somnade inte förrän typ 6?. 
Vid 11 , alltså lördag, skulle vi upp och sjunga för syrran som fyllde 21 år (!) förra helgen.
Tanken var att vi skulle väcka henne, men hon var redan uppe..
Så då fick vi säga till henne att gå tillbaka till sitt rum, så omständigt...
Hon fick iallafall sina presenter (jag med B)) och tårta, och så åt vi ute också, på samma resturang som alltid ;)
Idag så sov jag till 12, välbehövligt, och har tänkt plugga lite men jag orkar inte, jag vill bara ta studenten....Fan
Jag får väll göra något produktivt idag, så jag kan skryta med det iallafall. 
 

Kommentera här: