Hata regn

Såå, jag bor kanske 500 meter från skolan. Vi ska gå hem, jag och pojkvännen, och det regnar ute.
Jag har knäppt jackan och halsduken är på och han har regnjacka och luva. Jag skyndar mig för att ta cykeln och sen börjar vi gå. Under denna tiden börjar det ösregna och vi börjar gå snabbare.Till slut öser det ner och vi bara skrattar åt alltihop och skiter i vilket.
När vi kommer hem är mina Converse dyngsura, mitt hår är blött och jag fryser nåt så in i ***. Hans jacka hade läckt in vatten, hahah, och han frös han med. Så vi fick byta om och jag fick ta fram handdukar (!!!)...
 
Alltså ärligt talat. Okej HÖST vi fattar. Det är höst nu. Du behöver inte överdriva..... Jag hade shorts nyss, liksom?
SHIT vad kallt det är. Jag funderar SERIÖST på att ta min vinterjacka imon.
Det va ju för f** nyss augusti...
Jaja, vad gör man....
Gonattpuss på er!
 

Kommentera här: