JULAFTON

Igår var det då julafton igen, och vi fick massa julmat och ännu mer julklappar.
Jag fick allt jag önskat mig och lite till, och min älskling va också där o firade med oss !
Bästa julen nånsin för min del måste jag säg, helt perfekt!
 
 
Allt gick inte så bra dock.. jag skulle baka knäck, och lyckades bränna halva saken. Naajjzz. 
 
Sen så har jag ju inte varit sådär väldans aktiv här på några månader he, och jag har inte världens bästa förklaring till det, det har bara varit mycket nu under den senaste tiden, med skola och så, sen så blev jag ju lottad som Sölvesborgs Lucia också, så det blev ännu mer att göra! Men mest för att min kamera gick sönder :(
 
Nu är jag iallafall tillbaks igen med en helt ny en, och lite annat skoj....
KAMERA, KLOCKA, 2 parfymer, pengar och världens finaste berlock från min sötnos :*

Kommentera här: