Tre År

Igår firade jag och min pojk 3 år tillsammmans. Grattis till oss, haha! Kan inte fatta att tiden gått så snabbt. Och allting vi gjort tillsammans.
Känns som det var igår vi gick på balen och när vi tog studenten, och när vi först började prata...
 
Iallafall så hade vi planerat in mycket att göra igår! Jag bakade lite godsaker på morgonen, och sen åkte vi ner till stadsparken och hade en liten picknick! Det var varmt och så fint ute och supermysigt! Sedan åt vi på Rosegarden här i Lund, buffén är såå god!
Vi avslutade kvällen med bio, Bad Neighbours 2, lätt den roligaste filmen jag sett på bio på länge, haha.
Perfekt dag och kväll! Tack och puss till dig habib <3 
 
 
Blåbärspaj och kolakakor! MUMS!
 
Jag på picknick! 
 
 But first, let's take a selfie!
 
 
Stadsparken i Lund!
 
Väntar på maten på Rosegarden! 
 
Glasssssigt värre ;)
Biomys! 

Kommentera här: