Sommarshopping

För en vecka sedan var jag och Shiva i Malmö på shoppingtur!
Vi började dagen med lunch på ett litet ställe vid Gustav Adolfs torg, kommer inte ihåg namnet, typiskt mig.. Det var iallfall jättegoda sallader där, och soligt på uteplatsen, hur mysigt som helst! 
Vi gick igenom International Street Market påväg till alla butiker, så mycket mat, haha. Tycker det är så kul att det finns något sånt, där man kan se andra länders matkulturer liksom. 
Vi gick först från Stortorget ända till Triangeln, som man brukar ni vet, och kollade alla intressanta butiker. Ungefär halvvägs stannade vi för att äta glass på den lilla chokladbutiken, väldigt god, men det fanns inte så många smaker. Sen gick vi en tur runt i Triangeln och sen tillbaka till gatorna, mest mitt fel, jag kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag ville ha, hehe, så det blev lite springande fram och tillbaka. 
När shoppandet var klart och butikerna stängt, ja, vi stannade så länge.., så gick vi till Condeco och tog något att dricka.
Runt halv 9 bestämde vi att det kanske är dags att åka hem, trots allt en vardag hehe. Jag kom hem runt 9 med mindre kassar än jag brukar, så jag var hyftsat stolt över mitt (o)spenderande jag. 
Här är mina inköp!
 
 
 
 
 
//Linne - HM   //Keps - Stadium   //Mobilskal, blå bandana - Glitter   //Röd bandana - Levis
 

Kommentera här: