Fyfan va vi är bra!

SHIT vad tiden gått! Jag har haft så otroligt mycket att göra. Det sista plugget i skolan och föreberedelser till balen och studenten och allt!

Men nu är allt över. Jag har gått röda mattan på balen och dansat vals och jag har sprungit ut från skolan och tagit STUDENTEN!

Jag kan fortfarande inte fatta det riktigt. Det känns som ett vanligt sommarlov, men det är ju inte det. 

Men de senaste två veckorna har nog varit de bästa på länge, för jag har haft så jäkla kul. Dessa två veckor är verkligen det perfekta slutet på min gymnasietid, och nu är jag så sjukt taggad till att göra nåt helt annat, som jag verkligen brinner för. Men vad tomt det känns att inte aldrig mer träffa de man gått med i 3 år. Även om man aldrig ens snackat med vissa, så var de där och gjorde vår årsgång till vad den var. 

Man träffar nya människor visst, men sällan några som kommer från samma ställe som här.  Alla kommer flytta härifrån och man kommer inte se vissa mer.  Det blir bara konstigt att inte längre se samma folk i stan mer, även om jag kanske inte kommer stanna här jag heller... hehehe

Slutpratat!

 
LOVE YOU :*

Kommentarer:

1 Din man :

Love you too :*

Svar: pussssssss :*
Agnete WS

Kommentera här: