B&W

Idag var en bra dag. 
Jag började 8.20 och jobbade med gymnasiearbetet. Det gick skitbra, när jag fick ordning på ljudet.
(oops jag måste ju kanske nämna att det handlar om musik och låtinspelning).
Efter det var det dags för svenska och där skriver vi bekvämt nog på rapporten till gymansietarbetet. Hehe.
Sen var ensemblen inställd, och eftersom jag ändå inte har något vettigt att göra hemma förrän min pojkvän slutar så tog jag då tillfället i akt och satte mig med låtarna igen.
Jag blev nästan helt klar med den första!
( Ja, jag ligger efter i planeringen en aniiing, men det löser sig alltid ;) ).
Sen kom vi hem, och försökte anmäla oss tillhögskoleprovet.... Det gick nästan. 
Nu har jag suttit med historiainlämningen och hoppas förgäves att den kan skriva klart sig själv. 
Jag pallar inte mer ikväll.
BYE skrivbord, HEJ sängen!
 
 

Kommentera här: