Drake 7/3-17

Så i veckan var jag och Shiva på Drake-konsert på Royal Arena i Köpenhamn!
Dagen blev såklart inte som jag tänkt mig.. Först hade jag en lektion och efter det ett handledarmöte så jag fick springa till tåget, sen efter konserten upptäckte vi att det inte gick några stadsbussar i varken Malmö eller Lund efter 12 typ (skandal) , så jag kom inte hem, hahaha... Fick sova hos Shiva, sen hem snabbt på KVINNODAGs-morgonen för att byta om, för jag skulle ju till Köpenhamn än en gång för ett studiebesök på UN CITY!
Väldigt väldplanerad början på veckan som vanligt... Ja, allt var iallfall värt det, även om jag fortfarande är trött efter alla äventyr, haha. Så bra konsert och så intressant studiebesök! 
Bjuder på lite bilder från publikhavet!
 
 
 
 
 
 
Den kungliga arenan i egen hög person!
 
Train-selfie på vägen till konsert, haha!
 

Kommentera här: