Under the tree

Nu är de dags för middag, och sen fredagsmys. Idag är jag ganska nöjd med mig själv. Carolina som var hos mig igår, drog upp mig vid 8 och övertalade mig att följa med på hennes träningspass, som jag fortfarande är helt slut från... Men sen har det gått lite utför haha. Jag har en tenta om en knapp vecka som jag kanske skulle plugga lite mer på. Tror jag lyckats skrapa ihop 3-4 h, men det borde vara 8... Aja. 
Dagens inlägg är också influerat av jul, haha, men då jag har glömt min egna kamera hemma i Lund (typiskt mig) har jag inte fått några superbra bilder på det jag fick från tomten iår, förrän NU!
Jag lånade syrrans kamera och fick iallafall några bra!
Jag är så nöjd med alla mina julklappar, allting är användbart och fint och praktiskt, bästa kombon! 
Här är lite smakprover!
 
Parfym ♡
 
Så skön! 
 
Pyjamasset från Ivyrevel! 
 
Smycken från favoritmärket från favoritkusinerna!
 
Finaste skålen jag sett ♡

Kommentera här: