On the street

Påväg till resturangen den näst sista kvällen i Bansin i Tyskland försökte min syster ta hyfsat bra outfitbilder på mig. Det resulterade mest i suddiga bilder eller bilder på gatan (...) men jag hittade några stycken som jag faktiskt tyckte om när jag letade igenom alla bilder från semestern, och ännu fler bilder på vad vi faktiskt hittade på där, men det kommer i nästa inlägg! 
Denna kväll åt vi på en pizza-resturang och jag beställde en hawaii-pizza med pepperoni på. Problemet var bara att i Tyskland (och vad jag förstått i Svergie också) så tror man att pepperoni är fefferoni, och INTE typ en korv som är stark och ser ut som salami fast mindre.... Så där satt jag, med en tallrik full av pepperoni (den tyska varianten, alltså den gröna starka chilifrukten,) framför mig. Fint!
Men något positivt kom med detta iallafall. NU vet jag ju skillnaden! Och förhoppningsvis någon annan i Bansin som skrivit fel på menyn. YES. 
 
 
 
 
 
//Linne, Halsband, Skor - HM    //Kjol - ONLY    //Kavaj - Turkiet   //Väska - Accessorize   //Solglasögon - Carrera

Kommentera här: